loading...
دوستانه
حمید بازدید : 22 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

کاش کسی باشد

تا بغضهایم را قبل از لرزیدن چانه ام بفهمد

کاش . . .

 

فراموش کردن کسی

که با او

همه چیز و همه کَس را

فراموش می‌کردم . . .

 

از نقش های ستاره دلم درد میکند

از عشق چند باره دلم درد میکند

دار و ندار قلب من یک حس شیشه ایست

از هرچه سنگ خاره دلم درد میکند . . .

دیکتاتور

تویی و آغوشت

که هر بار

مرا تسلیم می کند . . . !

 

وقت تلاقی چشمانمان

گونه هایت گل می اندازد

این زیباترین گل دنیاست . . .

 

مثل ندارد

میم های ِ مالکیتی

که از زبان ِ

تو می شنیدم . . .

 

تبعیـد یعـنی

ســردی وُ غربتــی ممـلو

دور از دســت هـای ِگـرم ِتو . . .

انتظار

زیباترین نقاشی دنیاست

وقتی حاصل تصویرش

تـــو باشی . . . 

 

مشترک مورد نظر این روزهایت کیست

که دیگر در دسترس بودن و نبودن من برایت مهم نیست . . . ؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 794
  • کدهای اختصاصی